Tartásjavító jóga

A jóga harmonizálja testünk energiáit.

Erősíti és rugalmassá teszi az izmainkat és a gerincet, javítja erőnlétünket, állóképességünket, alakformáló és tartásjavító. Méregtelenít, segít a súlycsökkentésben, beindítja az öngyógyító folyamatokat, erősíti az immunrendszert, a csontokat és az érrendszert. Oldja a felhalmozódott stresszt, fejleszti a koncentrációs képességet, energiával tölt fel, valósággal megfiatalít.

A foglakozások nehézsége és felépítése

Kezdőknek és haladóknak egyaránt, folyamatosan be lehet kapcsolódni. Mindenki az edzettségének és testalkatának megfelelően hajtja végre a gyakorlatokat, és a kitartó gyakorlás során magához képest fejlődik.

A mozdulatokat lassan, tudatosan hajtjuk végre, és figyelmet fordítunk a helyes légzés elsajátítására is. A gyakorlatok hatékonysága a pontos megvalósítástól és az ismétlésszámtól függ. Az ászanák között egy szusszanásnyi szünet erejéig megpihenünk, miközben beérik az erőfeszítéseink gyümölcse, és megtanulhatjuk, hogy a feszítést, lazításnak kell követnie.

WEBsaska

A hatha-jóga kíméletesen erősít, fellazítja a beállt izmokat, ízületeket: kellemesen elfáradunk tőle, de az óra végi relaxációt követően mégis feltöltődve távozhatunk.

Az egész testet átmozgatjuk, de kiemelten foglalkozunk:
a hát-, váll-, has-, lábfej- és szemmozgató izmokkal.

WEBeke

A foglalkozás végén az egyórás intenzív mozgást, az óra végi (20-30 perces) vezetett relaxáció koronázza meg.

Lótusz

 Oktató

Győrfiné Nádi Bernadette

 Időpont

 kedden és csütörtökön 16:30-18:00

 Árak

Egy alkalom: 1200 Ft

Bérletek: 8000 Ft /8 alkalom  – a bérlet 10 hétig érvényes

A bérletek egy oktató által tartott minden foglalkozására egyaránt érvényesek és bármelyik időpontban tetszőlegesen felhasználhatóak.

 Hasznos tanácsok gyakorlóknak

Jóga előtt három órával már nem jó nehezen emészthető ételeket fogyasztani. Legfeljebb két órával a gyakorlás előtt némi gyümölcsöt, könnyen emészthető salátát lehet enni. Ezt követően azonban már nem tanácsos ételt fogyasztani.

Az órai viselet laza, lehetőleg világos színű és zárt gyakorlóruha. A tapasztalás oldaláról és energetikai szempontból is mezítláb érdemes gyakorolni. Ha ez valami miatt nehézséget jelent, akkor mindenképpen szükséges egy pár tiszta zokni is. Átöltözésre van lehetőség.

Alátét és takaró van a Jógaházban, de ha valaki a saját, jól megszokott takaróját szeretné, az természetesen hozhatja magával.

A zavartalan gyakorlás érdekében kérjük, hogy mindenki pár perccel előbb érkezzen, hogy még legyen ideje átöltözni. Ha valamilyen oknál fogva mégis elkésnének, kérjük, várják meg, amíg véget ér az óra eleji mantra meditáció és csak utána csatlakozzanak a többiekhez! Köszönjük!

3 hozzászólás

Rovat: Jóga, Jóga foglalkozások

Hozzászólások

  1. Blázsovics Edina

    Kedves Bernadette,

    szeretnék bejelentkezni a csütörtöki tartásjavító jógára. Hogyan tudom ezt megtenni?

    Köszönettel, Edina

  2. Jenei Ibolya

    Kedves Bernadett!

    Szeretnék jelentkezni a tartásjavító jógára. Hogyan tudom ezt megtenni?

    Köszönettel: Ibolya

    • Dr.Vétek Lajosné

      Kedves Bernadett!
      A férjem és én szeretnénk bejelentkezni a szeptember 15-én 16.30-kor kezdődő tartásjavító jógára. Várom válaszát. Üdvözlettel Vétek Teri

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.